LID WORDEN

Meld je hier aan voor lidmaatschap bij onze Ladies Only sportschool in Overvecht (open medio maart 2021) door hier te klikken: https://sportschooloverfit.gotgrib.nl/member/selfservice/registration/inschrijfformulier

AANMELDING LIDMAATSCHAP LADIES ONLY SPORTSCHOOL

Geslacht (verplicht)
    ManVrouw

Geboortedatum (verplicht)

Adres (verplicht)

Postcode (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Email (verplicht)

Heb je een UPAS?
    JaNee

Wil je lid worden voor andere sportactiviteiten? Kom dan langs tijdens één van onze lessen (klik hier voor de tijden) en loop naar binnen. Daar zal onze trainer jou te woord staan en kun je meekijken om een indruk te krijgen van de lessen. Daar kun jij je ter plekke inschrijven (geef dit aan bij de trainer zodat je het inschrijfformulier kunt invullen).

Voor meer informatie kun je bellen naar onze hoofdtrainer op 0641078217 of mail naar info@stichtingoverfit.nl

Bij deelname aan activiteiten van en/of lidmaatschap bij Stichting OverFit, gaat u akkoord met onze huisreglement.
    Klik hier om onze huisreglement in te zien.